Jaz uporablja tega za vse. https://www.netknots.com/fishing_knots/alberto-knot
lp.
VOZLI in NAVEZE
Re: VOZLI in NAVEZE
Trudim se uporabljati stonfo perlice z dvema luknjama za izdelavo paternostra. Glavna linija 0.30, prame 0.20, vendar mi ob manjsi sili kot je nosilnost 0.20 prame perlica poči, predvez zbeži skozi razpoko ki ni vidna s prostim očesom. Ima še kdo takšne težave, oz. katere perlice uporabljate?
Re: VOZLI in NAVEZE
Moraš kombinirat z manjšo perlico. Meni še nikoli ni zadeva odpovedala.
Re: VOZLI in NAVEZE
Bom poizkusil, hvala za nasvet. Kako pa fiksiras perlice na glavnem laksu? Poizkusam z loctite 406 in silikonsko cevko 0,30 in 0,50 na 0,30 laksu (fc in mono sem preizkusil) pa ne drzi, vedno zdrsne. Vozel "osmica" pa rad poči, drži le double surgeon (porežem zanko) ampak potem glavna linija ni lepo ravna...nasploh bi se rad znebil vozlov če gre.
Re: VOZLI in NAVEZE
prvo vozel za njim mala mikro perlica, nato stonfo nato se perlica in vozelj. perlici se dasta do vozljev in tam zalepita z loctite.
Re: VOZLI in NAVEZE
Kateri vozel priporočaš? ...da ne bi bilo treba cele linije preko vleči
Re: VOZLI in NAVEZE
Tole se še kar dobro obnese brez dodatnih perlic.
https://www.youtube.com/watch?v=wc1Ff8kJYQo
https://www.youtube.com/watch?v=wc1Ff8kJYQo
Re: VOZLI in NAVEZE
Anze wrote: ↑08 Mar 2019, 12:10 Tole se še kar dobro obnese brez dodatnih perlic.
https://www.youtube.com/watch?v=wc1Ff8kJYQo
Se strinjam z Anžetom. Če grem na lov s čolna, na globino tudi sam uporabljam ravno ta vozel. Preizkušen, enostaven in zanesljiv.
Re: VOZLI in NAVEZE
Kot že omenjeno v drugi temi, sem pletenico pe 2 in laks 0.40 povezal z FG vozlom. Uspelo mi je nekako v petem poskusu. Prej se mi je vozel parkrat podrl/razvezal, ko sem na koncu skušal vozel zategniti, potem sem enkrat vozel zategnil in ob tem strgal pletenico, kar mine gre v račun glede na njeno jakost,...na koncu mi je uspelo, vse zdržalo... Čeprav imam še vedno tak občutek, kot da lahko zadeva naenkrat popusti. Hmmm…bom videl, kako se bo obnesel na ribolovu.
Skratka, ob vozljanju FG vozla sem ugotovil, da je treba biti natančen, pravilno delati in plesti pletenico in laks precej na tesno, da vozel zdrži na koncu, ko ga zategneš. Kr'en je zadnjič omenil, da je dodatna varovalka, če pustiš par mm laksa in ga na koncu malenkost zakuriš z vžigalnikom, da nastane manjša zadebelitev in vrvica ne more zdrsniti, vozel pa zagotovo drži. FG deluje kot super, zelo fajn vitek vozel, če seveda drži.
Upam, da je napisano približno razumljivo, bom pa kot vedno vesel komentarja ali namiga/nasveta, kako uspešno splesti FG vozel.
Skratka, ob vozljanju FG vozla sem ugotovil, da je treba biti natančen, pravilno delati in plesti pletenico in laks precej na tesno, da vozel zdrži na koncu, ko ga zategneš. Kr'en je zadnjič omenil, da je dodatna varovalka, če pustiš par mm laksa in ga na koncu malenkost zakuriš z vžigalnikom, da nastane manjša zadebelitev in vrvica ne more zdrsniti, vozel pa zagotovo drži. FG deluje kot super, zelo fajn vitek vozel, če seveda drži.
Upam, da je napisano približno razumljivo, bom pa kot vedno vesel komentarja ali namiga/nasveta, kako uspešno splesti FG vozel.
Re: VOZLI in NAVEZE
Ja, precej natančno in na tesno mora biti narejen. Če ni pravilno narejen lahko tudi pletenica poči, kljub njeni debelini, ker enostavno sama sebe prereže. Tako da, če ti je počila, ne pomeni nujno da je vrvica zanič, lahko samo vozel ni bil ok zvezan.
Vzame nekaj prakse, da se ga da zavezat dobro in ob enem dovolj hitro, da se ga lahko spraviš vezat tudi za vodo kjer se ti ponavadi mudi čim prej zvezat.
Vzame nekaj prakse, da se ga da zavezat dobro in ob enem dovolj hitro, da se ga lahko spraviš vezat tudi za vodo kjer se ti ponavadi mudi čim prej zvezat.