Čoln

Drifting in ribolov iz zasidranega čolna
User avatar
albacore
Diplomirani lignjelovec
Posts: 1291
Joined: 26 Aug 2012, 10:38
Location: Umag - Portorož

Re: Čoln

Post by albacore »

Psycho wrote:Da ne bom odpiral nove teme bom vprašal kar tukaj. In sicer, kako konzervirate izvenkrmne motorje. Me zanima bolj za moj Tomos 4, da ga pripravim za zimo, da bo počakal na naslednjo sezono v čim boljšem stanju.

-offtopic, samo se moram pohvalit :P :
...danes sem naredil izpit za čoln. :yeah:
:hrmf: Najbolje ga je potopit v olivno olje skupaj s kakšnim kosom sveže kuhane tune in je '' ready '' za naslednjo sezono ............ postopek v spodnjem linku

http://www.revijakapital.com/navtika/cl ... clanka=703
.......... LP
Image
User avatar
Psycho
Posts: 1242
Joined: 06 Jun 2011, 14:12
Location: Lukovica pri Domžalah
Contact:

Re: Čoln

Post by Psycho »

uuu super! hvala za link! :yeah:
Usus magister est optimus.
User avatar
barnes308
Posts: 127
Joined: 10 Aug 2015, 13:25
Location: Gorenc pr´ Lublan

Re: Čoln

Post by barnes308 »

Vprašanje glede gumenjaka, namreč imam namen kupiti gumenjaka od 3, 5 do 4 m in motor 10 do 15 KM. Bolj se nagibam k Hondi (Honwave T35 ali T40) ampak me je sedaj malo zmedel tale kitajc Viamare. Zanima me predusem kvaliteta, če ima kdo izkušnje s tem gumenjakom. Če primerjam z Hondo je totalna kopija od podna pa do tub.
evo še link do gumenjaka: http://www.parsun.si/index.php?option=c ... 11&lang=sl

Sveda bom pa vesel vsakih vaših komentarjev in mnenj, katero gumico vzeti.

LP
User avatar
zmešan
Posts: 1864
Joined: 26 Nov 2012, 19:50
Location: litija -zg.jarše

Re: Čoln

Post by zmešan »

Najboljša gumica je durex.
Don't drink water,because fish fuck in it.
User avatar
zmešan
Posts: 1864
Joined: 26 Nov 2012, 19:50
Location: litija -zg.jarše

Re: Čoln

Post by zmešan »

:bwahaha: sorry nisem se mogel upreti. :bwahaha:
Don't drink water,because fish fuck in it.
User avatar
barnes308
Posts: 127
Joined: 10 Aug 2015, 13:25
Location: Gorenc pr´ Lublan

Re: Čoln

Post by barnes308 »

Ja maš prov z ene 20 konji :bwahaha:
LP
sasok
Posts: 122
Joined: 19 Aug 2013, 17:28
Location: Beltinci

Re: Čoln

Post by sasok »

Sem bil 2 leti nazaj na istem kot ti, in nabavil zložljivo gumico 3,8 m in 20 KM motorčič, zadeva je bila redu ali vseeno bom napisal kaj me je najbolj motilo, mogoče ti bo kaj koristilo.

zložljiva zadeva z namenom transporta v osebnem avtomobilu - z dodatno opremo in rezervoarjem kljub vsemu zavzame veliko prostora, potem so tu še bencinski hlapi, problematika pritrdite motorja.... zadeva je problematična s stališča varnosti pri morebitnih trkih (boljše je, če imaš kombi), zaradi vsega naštetega sem že naslednjič vse skupaj vozil na avto prikolici.

zložljiva zadeva z namenom skladiščenja - čoln (vsaj moj) je moral biti spravljen v napihnjenem stanju, kar pomeni da potrebuješ skoraj enak prostor za skladiščenje kot pri RIB-u

transport motorja - motorji (4 taktni) imajo sicer dovoljen transport v vodoravnem položaju (uradno brez olja), kar drži, ali kaj ko sem 1h čakal na trajekt na klancu, kjer motor ni bil več v vodoravnem položaju, ampak z glavo navzdol in tako je del olja steklo v cilindre .... pa sta spet šla dva dni dopusta

sestavljanje in pospravljanje čolna - kljub temu, da ga načeloma lahko sestaviš sam je zelo fajn, če imaš koga, da ti pomaga... za pritrditev motorja (20 KM - 56 kg), pa je obvezno da sta dva, ker je neroden za prijet - masa 15 KM motorja je pri Yamahi enaka kot pri 20 KM (10 KM mislim, da je za morje in 3,8 oz. 4 m čoln preslab)

spust v vodo - glede na to da je večino obale na katero hodim skalnate, sem povsod poiskal rampo za spust čolna (min. skupna masa čolna 110 kg), torej enako kot za RIB

kategorija čolna - kljub temu, da ima gumenjak tovarniško C - kategorijo, ti bo za gumenjake z zložljivim dnom naša uprava za pomorstvo pri registraciji priznala le D - kategorijo (2 Nm od obale)

potem so tu še precej boljše plovne lastnosti RIB -variante.

glede na vse napisano, sem letos zamenjal čoln za RIB varianto (motor je je ostal isti), pri proizvajalcu mojega čolna je razlika v ceni cca. 700 eur (seveda brez konzol, upravljavskih mehanizmov in dodatkov - tega za ribolov itak ne rabiš, samo prostor zavzemajo) + prikolica za čoln ..... prednost je, da imam sedaj še ogromno placa v čolnu za transport različnih stvari, ki jih za pot na morje nikoli ne zmanjka.

Ne me narobe razumeti, tudi z zložljivim se da lepo uživat, vendar, če bi se še enkrat odločal, bi s prve vzel RIB varianto ali pa zložljivo varianto manjših dimenzij tja do 3,2 m in 8 oz. 10 KM.
LP,
Sašo
User avatar
barnes308
Posts: 127
Joined: 10 Aug 2015, 13:25
Location: Gorenc pr´ Lublan

Re: Čoln

Post by barnes308 »

Sasok hvala za napisano. Se pa čisto strinjam s teboj, kajti nekaj prakse že imam (bratov čoln) ampak pri meni je problem ker nimam prostora za skladiščenje čolna z trdim podnom in prikolice, zato se nagibam k gumici. Sem pa prvotno gledal kakšno pasaro s kabino in motorjem od 15 do 20 KM, ampak žal ne gre. Tudi sam bom vse vozil v tovorni prikolici, ker mi je tako lažje. Kar se pa dolžine tiče se mi zdi gumica 3 ali 3,2 m kar malo majhna in te po morju stalno levo in desno prestavlja.
Post Reply