Ribolov iz čolnička,kajaka...

Drifting in ribolov iz zasidranega čolna
User avatar
vizi
Posts: 653
Joined: 22 Jul 2019, 15:09
Contact:

Re: Ribolov iz čolnička,kajaka...

Post by vizi »

4l pumpa, cca. 5 min telovadbe.

edit: pumpa 6+3
Last edited by vizi on 15 Aug 2021, 20:29, edited 1 time in total.
_ID_
Posts: 45
Joined: 10 Oct 2010, 22:19
Location: Beltinci, Ljubljana

Re: Ribolov iz čolnička,kajaka...

Post by _ID_ »

Sem tik pred nakupom ribiškega kajaka. V ožji izbor sem glede na ponudbo v Sloveniji vzel feelfre lure 11.5 s sonar podom in nožnim rudder kitom ter povišanim naslonom ter Seastream Angler 120 PD, ki ima integriran pogon s pedali.

Po drugi strani pa gledam še proti Vibe Shearwater 125 s pedali.

Je kdo s kakšno izkušnjo s temi modeli kajakov?

Lure se prozvaja v Tajvanu, med tem, ko se vibe na Kitajskem. Po teži so vsi trije modeli tam-tam.
Lure se dela že kar nekaj let in je doživel že eno posodobitev. Ostala dva modela kajakov sta relativno nova in s tem še relativno ne preverjena.
fishyakero
Posts: 41
Joined: 07 Nov 2019, 19:16

Re: Ribolov iz čolnička,kajaka...

Post by fishyakero »

Živjo, ker gledaš kajak z pedali in sploh za morje bi na tvojemu mestu vzel Seastream Angler PD 120 prej kot pa Lure-a z pedali. Lure je sicer bolj dovršen kajak kar se tiče opreme (udobnejši sedež, prostoren prostor v kljunu z pokrovom) a je proti Seastreamu zagotovo počasnejši. Seastream je kajak povsem odprtega tipa kar pomeni, da boš moral imeti vse stvari, ki jih želiš imeti suhe v vodotesnih torbah in privezane z elastikami (bungee , ki so na kljunu in za sedežem). Pogon Seastreama je narejen z pomočjo verige (kot Old Town Predator) in omogoča nastavljanje teže potiskanja. Seastream je malce daljši in ožji. Luru čisto nič ne manjka, je trpežen in stabilen a žal nekoliko počasen čoln, je pa prostoren in ima nastavljiv gravity sedež. O Vibe -u nisem dovolj izobražen. Upam, da sem pomagal, pa srečno!
_ID_
Posts: 45
Joined: 10 Oct 2010, 22:19
Location: Beltinci, Ljubljana

Re: Ribolov iz čolnička,kajaka...

Post by _ID_ »

Vsaka informacija/mnenje šteje! Hvala😉
Astilec
Posts: 174
Joined: 25 Apr 2017, 20:32

Re: Ribolov iz čolnička,kajaka...

Post by Astilec »

Pozdravljeni,

Mene pa zanima, kako bi organi pregona gledali na 3.8m dolg kajak z tem motorjem https://euromax.si/index.php?route=prod ... uct_id=343

Vrjetno bi to že tretirali kot barko...... In potem vemo kaj vse sledi.....

Lep pozdrav,
Anže
User avatar
comodo
Posts: 35
Joined: 02 Oct 2017, 21:48
Location: Domžale

Re: Ribolov iz čolnička,kajaka...

Post by comodo »

Za tako kombinacijo bi potreboval izpit in registracijo, ne vem pa, če je to sploh možno, verjertno ne.Zadeva je daljša od treh metrov ter ima več kot pet konj...
Polž
Astilec
Posts: 174
Joined: 25 Apr 2017, 20:32

Re: Ribolov iz čolnička,kajaka...

Post by Astilec »

comodo wrote: 17 Aug 2021, 08:38 Za tako kombinacijo bi potreboval izpit in registracijo, ne vem pa, če je to sploh možno, verjertno ne.Zadeva je daljša od treh metrov ter ima več kot pet konj...
Izpit imam........samo vrjetno bi blo res potrebno narest pregled, zavarovat, plačat plovno......
Vrjetno pa res sploh ni možno....

Konjev pa ta poljska kosilnica sigurno nima 🤣😆😂
Sandi
Posts: 72
Joined: 03 Feb 2020, 17:46

Re: Ribolov iz čolnička,kajaka...

Post by Sandi »

Letos dokončno testiral lanskoletno nadgradnjo. Namesto enega, sta na smerniku dva elektromotorja, iz plovne osi zamaknjena 7 stopinj. To mogoča, da imam sedaj sup na joystick in po morju krmarim elektronsko. Priročno za kompenzacijo bočnega vetra in valov. Razen ob ostrem zavijanju pomagam z veslom.
Elektronika je identična tistim v dronih. Veliko študija bi moral še vložiti, če bi hotel uporabiti funkcijo vožnje naravnost po kompasu, do nastavljene točke, po trasi ali celo kot elektronsko sidro.
Sandi
Posts: 72
Joined: 03 Feb 2020, 17:46

Re: Ribolov iz čolnička,kajaka...

Post by Sandi »

Oprema uporabljena v letu 2021: https://www.youtube.com/watch?v=GiIMv_cP-P8
_ID_
Posts: 45
Joined: 10 Oct 2010, 22:19
Location: Beltinci, Ljubljana

Re: Ribolov iz čolnička,kajaka...

Post by _ID_ »

Zadnjih nekaj mesecev sem bil na lovu za ribolovnim kajakom. Preiskal sem cel internet, preveril vse velike proizvajalce namenskih ribolovnih kajakov, kontaktiral večino evropskih distributerjev... hotel sem kajak s pedali, kar omogoča takojšnjo vzvratno vožnjo brez zategovanja vzvodov, kot ima to rešeno Hobbie, moral je biti stabilen in relativno hiter ter okreten.

Žal je scena ribolova s kajakom v Evropi še precej v povojih. Obstaja sicer nekaj proizvajalcev (Galaxy kayaks, Rotomod, Roto Attivo...), katerih modeli pa mi miso bili všeč. Američani so tukaj svetlobna leta pred Evropo in imajo res pestro ponudbo kajakov. Vendar se vse skupaj zatakne pri dobavljivosti (tudi v ta segment je Korona globoko zarezala) in je večina evropskih distributerjev in zastopnikov brez zaloge. Naslednja zaloga se večinoma planira v začetku leta 2022. Še ena stvar, ki pri vsem skupaj še malo pogreni, pa je cena. Kajaki renomiranih proizvajalcev, kot so Old Town, Jackson kayaks, Wilderness systems, Vibe, Perception kayaks, Native watercraft...dosegajo v Evropi povprečno 30-50% višjo ceno kot je v Ameriki, kar pomeni 2-3 povprečne neto plače za ribolovni kajak. Tukaj se človek vpraša, če si ne bi morebiti raje nabavil gumice in motorja. A ko potegneš črto, rabiš za to izpit za voditelja čolna, registracijo čolna in en kup sitnosti s transportom in spustom v vodo (pustimo tukaj igrače do 3 m in 5 KS). Pa potem s tem spet ne moreš na sladko vodo, ker tam rabiš izpit za celinske vode in elektro motor... Vse to pri kajaku odpade. Tudi motor, saj se zadeva čisto spodobno pelje na pedala.

V Sloveniji je sicer še ponudba Feelfree kajakov. Gre sicer za izredno kvalitetna plovila, vendar me je odvrnilo dejstvo, da je model Lure spodaj precej raven in ga zanaša iz smeri. V ponudbi imajo še en model imenovan Seastream (hčerinska firma Feelfree), imenovan Angler 120 PD. Ima veliko bolj prodoren premec kot Lure in naj bi boljše držal smer. Naj bi sicer šlo za nov produkt, je pa resnica nekje vmes... V glavnem gre za preverjeno platformo, ki je doživela nadgradnjo.

Ko sem bil že skoraj odločen, kaj bom nabavil, sem dobil namig, naj pogledam še malo na Italjansko stran. In sem res.
Imel sem tudi kaj videti!

Nisem dolgo okleval in sem kontaktiral proizvajalca, kako je kaj z zalogo in dobavljivostjo kajakov. Kaj kmalu je sledil odgovor, da kajak lahko proizvedejo in da jih sicer ne dostavljajo v Slovenijo. Po nekaj izmenjanih besedah se dogovorim, da ga lahko pošljejo v Trst, kjer ga prevzamem v distribucijskem centru.
No in tako sem se odločil. Kupil bom kajak, proizveden v Evropi. Glede na to, da ima Italija ogromno morja pa ja znajo narediti plovilo vredno plovbe po morju. Bolj, ko sem gledal recenzije in posnetke po youtube, bolj sem bil navdušen.

Ob naročilu sem se dogovoril, da naj mi pripravijo predračun, zraven naj dajo še dodatni nastavljivi nosilec za palico, leash za veslo, dodatne čepe za drenažne luknje, škatlo za suho hrambo občutljivih stvari in glede na to, da sem izbral črno/sivi model, h kateremu pripada rdeči kljun in vrvice, sem se odločil še za rumen kljun in vrvice, ker mi je rumena lepše sedla. Zraven sem naročil še live well s črpalko, ki se ga montira v zadnji prtljažni prostor.
Standardno ob dobavi spadajo zraven kajaka deljivo veslo, pogon s pedali, 2 stranska nastavljiva nosilca za ribiške palice (nekakšna izvedenka Railblaze) sedež, čepi za drenažne luknje in transportni voziček.

Dober teden po plačilu sem na Whatsap dobil fotke mojega kajaka :slin: , še 4 dni pozneje pa na mail poziv Italjanskega distribucijskega centra, da naj ga priden v roku 3 dni prevzet :aaa:

Vedel sem, da bo paket velik in da ga bo kar zalogaj spraviti na streho avtomobila, zato sem s sabo vzel kat nekaj pasov za vezanje in pripenjanje. Res sem si vzel časa celo uro, da sem ga trdno pritrdil, ker zadnje kar bi rad je, da se mi med potjo zrahlja. Kajak je dolg dobre 4 metre in prazen tehta 40kg. Ko so ga pakirali so sprednjo komoro napolnili z dodatnimi stvarmi, ki sem jih naročil zraven "osnovnega paketa" in je bila teža krepko preko 50kg. Poleg tega je bil zavit v 3 zaščitne sloje:mehurkči-valovita epenka-debela folija. Ko sem bil prepričan, da ne bo šel nikamor, oz samo tja kamor bom jaz hotel, sem jo mahnil nazaj proti Sloveniji :yeah: .

Image

Ko sem prispel domov, sem se takoj lotil odpakiranja. Pot od Frosinone do mene je preživel brez ene same praske. Res je bil kvalitetno zapakiran, saj sem porabil celih 20 minut, da sem ga odvil. V kajak je bilo potrebno namestiti sedež in zadnje krmilo, na pedal pogon je bilo potrebno namontirati stopalke in lotil sem se menjave rdečega kljuna in vrvic/gumic z rumenimi. Pri tem mi je pomagal 3 letni sin, ki je po tem, ko sva ga sestavila pripomnil: "Tati, kdaj greva lovit ribe? A bova šla na morje lovit? Bom lahko zavijal (krmilil)? :lol:
Glede na prvi vtis in izkušnjo s proizvajalcem lahko rečem samo: BRAVO BIG MAMA KAYAK, vsa čast Luigi Bottini!

Image

Kajak je res grajen kot tank, tudi teža je temu primerna. Spredaj sicer manjka nalepka modela, ker jih proizvajalec ni dobil pravočasno iz printa, kajak pa mi je glede na moje vplačilo hotel čim prej dostaviti. Na koncu se je odločil, da mi podari vse dodatke, ki sem jih dodal v naročilo, tudi stroške transporta do Trsta. Tako sem plačal samo za kajak z vso osnovno pripadajočo opremo in live well tank. Tukaj še en VELIK HVALA, Luigi Bottini!

Do splavitve bom moral še malo počakati, ker so ta in naslednji vikend druge prioritete, s 16.10 pa gas na vodo :aaa:
Takrat bo sigurno sledil še en report, kako se obnese na vodi. Glede na videno do sedaj in glede na vtis, ki ga kajak daje si upam trditi, da bo res stabilen in mi bo nudil obilo užitkov- konec koncev je v Sloveniji še vsaj en zadovoljen lastnik kajaka, firme Big Mama Kayak, model Triken 405.

Srečno do naslednjič.
Post Reply